برج نیوز 7

زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"
  • برج نیوز 7

    زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"

مشخصات بلاگ
آخرین نظرات


 منع حضور کودکان و نوجوانان در مراسمات عزاداری اهل بیت در دستور کار دولت.
@AslahNews

رئیس جمهور محترم لایحه پیوستن ایران به «پروتکل اختیاری !!! کنوانسیون حقوق کودک در مورد به‌کارگیری کودکان در منازعه مسلحانه» را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده و به زودی این لایحه به رأی گذاشته خواهد شد.
نکته ای که به خاطر آن این مطلب نوشته شد این است که در این پروتکل، تعریف کودک عبارت است از افراد زیر ۱۸ سال و به این ترتیب در صورت پیوستن ایران به این پروتکل اختیاری !!! بهانه های زیادی را بابت #تحریم علیه ایران به کشورهای غربی تقدیم خواهیم کرد.

به عنوان مثال درس آموزش دفاعی باید از دروس مدارس حذف شود.
سازمان #بسیج دانش آموزی باید تعطیل شود.
هرگونه شرکت دانش آموزان در اردوهای بسیج محله و ... ممنوع است.
حتی استفاده از افراد زیر ۱۸ سال در ساخت فیلم و کلیپ هایی که دارای موضوعات نظامی است ممنوع میباشد.

🔻در این مورد آخر توجه داشته باشید که بعد از تصویب این لایحه و پیوستن ایران به این پروتکل اختیاری، اگر کلیپ هایی نظیر کلیپ معروف «ارغوان» (کلیپ مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب) ساخته شود، کشور ایران میتواند از طریق این کنوانسیون و به بهانه نقض حقوق کودکان، مورد تحریم های دیگری قرار گیرد.

نکته مهمتر اینکه در جلسات مرجع ملی حقوق کودک، در سازمان ملل متحد، این نکته مطرح شده است که شرکت کودکان زیر ۱۸ سال در دسته های #مذهبی #خشونت_علیه_کودکان محسوب میشود. بنابراین در صورت تصویب چنین لوایحی و پیوستن ایران به اینگونه پروتکل ها در آینده نزدیک ما شاهد آن خواهیم بود که ایران به خاطر شرکت کودکان در #هیئات_مذهبی و روضه ها مورد تحریم واقع شود !!!

حال سؤال این است که چرا دولت محترم اصرار دارند که ما به این پروتکل اختیاری!!! با این همه پیامد منفی و جبران ناپذیر بپیوندیم؟؟؟@AslahNews


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
borj-news7 سرکار خانم احمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی