برج نیوز 7

زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"
  • برج نیوز 7

    زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"

مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ

زن با ارزش است ، به خاطر همین باید حجاب داشته باشد

"حجاب یعنی چی؟"





حجاب یعنی

حجاب یعنی نگاه خدا واسم مهمه...یعنی من فقط دنبال لایک خدام...یعنی نگاه خدا واسم مهمتره

حجاب یعنی

حجاب یعنی من فقط برای همسر خودمم نه برای هر آدمی تو کوچه و خیابون


حجاب یعنی

حجاب یعنی من والام دسترسی به من سخته...حجاب یعنی من قابل معامله با هیچ چی  نیستم

حجاب یعنی

حجاب یعنی من مث انسان های اولیه نیستم که لباس نداشته باشم...یعنی من آدم مدرنیم  و با گذشته هافرق دارم

حجاب یعنی

حجاب یعنی یه محافظ و یه صدف برای گوهر زنانگی ام...اینجوری هرکسی بهش دسترسی نداره

حجاب یعنی

حجاب یعنی افتخار می کنم به اون چیزی که پوشیدم...چون تاج من پوششیه که سرمه

حجاب یعنی

حجاب یعنی با من باید مث یک خانوم باوقار رفتار کنی من ابزار خوشگذرونی تو نیستم!

حجاب یعنی

حجاب یعنی من احتیاج ندارم خودم رو هزار مدل کنم که بهم توجه کنی..من به خودم مطینم که همینجوری عالیم

حجاب یعنیشب

عروسی هستیم ؛ بذار یه امشب رو راحت باشم...

بابا عید که دو هفته بیشتر نیست ؛ بذارین این چند روز رو راحت باشیم...

خب این که دختر خاله ام هست ؛ خب اون که پسر دایی ایم هست ؛ اینا که غریبه نیستن...بذارین راحت باشیم...

حالا تمام مشکلات جهان با این دو سانت موی من حل میشه ! ول کن بابا ؛ بذار راحت باشم...

همه چیز درست شده که مانتوی من هم درست شه ؟! بذار راحت باشم...

این همه دختر و پسر دارن همه کاری میکنن ؛ مگه 4 تا sms و صحبت من با همکلاسی ام چیه ! بذارین راحت باشیم...

آره ؛ بذار راحت باشه ...

اما یادت باشه با همین جمله ها ، داری زندگیتو میسازی ....

همون راهی که هم تو میدونی و هم من ، که نه خدا دوسش داره و نه حضرت زهرا و نه ....

اما تو راحت باش ... :-)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۸
borj-news7 سرکار خانم احمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی