برج نیوز 7

زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"
  • برج نیوز 7

    زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"

مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
یا صاحب الزمان (عج) ما یاریگر تو هستیم
پایگاه امام زمان (عج) و مادرش حضرت زهرا (س) شما را جهت یادگیری علوم دینی فرامی خواند: حوزه علمیه از مقاطع سیکل و دیپلم طلبه می پذیرد.                              
      صاحبدلی به مدرسه آمد ز خانقاه                            بشکست عهد صحبت اهل طریق را     
     گفتم :«میان عابد و عالم چه فرق بود                     تا اختیار کردی از آن این فریق را ؟ »  
    گفت:«آن گلیم خویش به در می برد ز موج           و این سعی می کند که رهاند غریق را ! »


تلاش برای شکوفا سازی استعدادهای رشد و کمال که خداوند در نهاد بشر گذاشته است ، رسالت همه کسانی است که فکر نو و روحی کمال طلب دارند .
حوزه های علمیه ، یکی از مناسب ترین بستر های کمال جوئی وآرمان خواهی برای خواهران است که همه تشنه معارف ناب قرآنی و عترت اند ، هم شوق خدمت به اسلام و مکتب و همنوعان را دارند .
و با به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) :« پدیده خواهران طلبه ، پدیده عظیم و مبارکی است ». پس از پیروزی شکوهمند و پربرکت انقالب اسلامی با تدبیر هوشمندانه امام راحل زمینه تعلیم و تربیت بانوان به عنوان قشری تأثـیرگذاردرحوزه های علمیه فراهم شد .

حوزه علمیه خواهران شهرستان میبد تحت اشراف و نظارت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ، در راستای تحقق آرمان های حضرت امام و با عنایت امام جمعه محترم شهرستان حضرت آیت ا... اعرافی و تلاش مستمرمرحوم حضرت حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده ، در سال 1372 تأسیس شد .

و تا کنون بیش از 16 دوره فارغ التحصیل از این مرکز وارد جامعه شده ودر نهاد های مختلف دولتی و مردمی مشغول به فعالیت هستند که از آن جمله می توان به اداره آموزش و پرورش ، دانشگاه ها ، کمیته امداد و ... اشاره نمود.

از فعالیت های چشمگیر طلاب این حوزه می توان به تبلیغ در مراکز مختلف و مجامع عمومی اشاره نمود .

مشاوران دینی این مرکز در مدارس مقاطع مختلف توانسته اند تأثـیرات خوبی در دانش آموزان داشته باشند .

پاسخ گویی به سؤالات شرعی بانوان ، مشاوره مذهبی ، اخلاقی ، خانوادگی و ... به صورت حضوری و تلفنی از دیگـر فعالیـت های این مدرسه می باشد .

تحصیل در حوزه های علمیه خواهران با داشتن مدرک تحصیلی سیکل و دیپلم امکان پذیراست . در مقطع سیکل با گذراندن دوره عمومی 7 ساله و در مقطع دیپلم با گذراندن دوره عمومی 5 ساله به داوطلبان مدرک کارشناسی (سطح 2) اعطاء می شود. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع لیسانس نیز می توانند در حوزه پذیرش شوند . این مدرسه در دوره های حضوری ، نیمه حضوری و پار وقت پذیرای داوطلبان علوم دینی می باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
borj-news7 سرکار خانم احمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی