برج نیوز 7

زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"
  • برج نیوز 7

    زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"

مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
سرکار خانم نبوی مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) با اشاره به اینکه این نشست با هدف بصیرت افزایی در این مدرسه برگزار گردیده، افزود: در راستای ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری و به جهت بالا بردن بصیرت و دانش سیاسی محصلین کارگاههایی از این دست در مدرسه علمیه حضرت زهرای(س) میبد برگزار می گردد.
وی افزود: در نشست امروز صادقی، کارشناس مسائل سیاسی سخنانی در باب گفتمان امام(ره) بیان می نمایند و در ادامه به بررسی بصیرت دینی در کلام رهبر معظم، فواید صدور انقلاب و انتخابات آتی می پردازند.

خبرنگار: سرکار خانم احمدیان
به گزارش خبرنگار سایت "برج نیوز" در روز یک شنبه مورخ 4/11/94 نشست سیاسی پیرامون استقلال ایران و الگوگیری یمن، بحرین و نیجریه از ایران با حضور مسئول سیاسی پادگان ولی عصر (عج) اردکان آقای علی صادقی در سالن اجتماعات مدرسه ی حضرت زهرا (س) میبد برگزار شد.

آقای صادقی ضمن مفید بودن برگزاری این جلسات عنوان کرد: ماندگاری هر نظام وابسته به ماندگاری پایه های آن و اصول آن است نظام اسلامی دارای اصولی می باشد و اصل اساسی این نظام قانون اساسی است و دیگری رهبری مردم سالاری و ... . این اصول است که باعث پایداری نظام شده است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب می فرمایند: عده ای هستند که می خواهند امام و انقلاب را تحریف کنند و از این طریق اهداف مادی و سیاسی خودشان را پیش ببرند  اما در مقابل اینها جوانان بوسیله بصیرت و دانش کافی باید با الگو پذیری از اصل انقلاب و پیروی از ولایت فقیه هماره در مقابل این اهداف شوم جبهه مثبت بگیرند تا اصل انقلاب و دستاوردهای امام در انقلاب خدشه دار نگردد.
ایشان با بیان اینکه برای بدست آوردن این انقلاب هزینه های زیادی داده شده است افزود: در تمام مدت 37 سال ایران را توطئه ها، تجزیه ها، جنگ و ..........مورد تهاجم قرار داده اما به برکت نظام و رهبری و سلطه ستیزی ایشان همه این اقدامات دشمن از هم فرو پاشید و همیشه و درهمه حال شعار لاشرقی و لا غربی سر داده شد و هیچ گاه وابسته به هیچ کشوری نشدیم.
ایشان در ادامه درایت و توانمندی فوق العاده مقام معظم رهبری را برکتی عظیم دانستند و به استناد از بیانات از آیت الله بهجت و آیت الله جوادی آملی ایشان را نور و فرشته روی زمین معرفی کردند .
وی در ادامه از صدور انقلاب به دیگر کشورها توضیحاتی را عنوان کردند و افزودند: مقاومت مردم یمن و بحرین و عراق و دیگر کشورهای مسلمان منطقه ثمره صدور انقلاب و گفتمان عزت ایران است و بصیرت و سبک انقلابی مردم این کشورها را  وابسته به ایران دانستند و گفتند: ایران به عنوان یک نظام سلطه جو برای همه معرفی شده و ایران باعث روشنگری و چراغ راه همه شده است.


ایشان پیرامون بحث انتخابات نکاتی را یادآور شدند:
1-    دقت بسیار زیاد در انتخاب فرد اصلح که این دقت منجر می شود که عناصر نفوذی وارد مجلس نشوند.
2-    ارائه فهرست انتخاباتی
3-    باید روشنگری و تبلیغات مثبت صورت بگیرد تا همه مردم در انتخابات شرکت کنند.
4-    نماینده را انتخاب کنیم که خودش را همانند آقای یحیی زاده سپر مشکلات کند.
5-     مصالح کشور را به این و آن واگذار نکند و کشور را به دشمن ندهد.
6-    خدماترسان مردم باشد و مسائل و مشکلات مردم را درک کند.
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی