برج نیوز 7

زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"
  • برج نیوز 7

    زیرمجموعه سایت خبری تحلیلی " برج نیوز"

مشخصات بلاگ
آخرین نظرات

مدرسه علمیه حضرت زهرا (س)  سطح 2 شهرستان میبد برگزار کرد.

در روز دوشنبه مورخ 26/11/94 جلسه با مدیران متوسطه 1و2 آموزش و پرورش در راستای پذیرش حوزه در سالن کنفرانس این مدرسه برگزار شد.

ابتدا خانم مریم السادات نبوی مدیر محترم مدرسه گزارشی از فعالیتهای آموزشی و فرهنگی حوزه، تاریخچه حوزه کارایی فارغ التحصیلان حوزه و فعالیت آنها در عرصه های مختلف آموزش و پرورش، کمیته امداد و سازمان بهزیستی، معرفی سامانه پاسخگویی به مسائل شرعی ، ارائه مشاوره دینی برای طلاب و خانواده های آنها و در سطح فراتر عموم مردم شهر به صورت رایگان ارائه داد سپس به معرفی فعالیت مبلغین در سطح مدارس و تاکید ویژه مبنی بر استفاده آنها در مدارس ، معرفی ساختار تشکیلاتی حوزه ، معاونت ها، اساتید، نخبه های فرهنگی و آموزشی و در کل آگاهی دادن اجمالی جهت آشنایی سخت افزاری و نرم افزاری مدیران با حوزه های علمیه خواهران پرداخت.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین مرتضی دهقانی مشاور فرهنگی موسس محترم و مبلغ فعال و محبوب در مدارس شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

ایشان با ایراد حدیثی از امام علی (ع) (کلّکم راع و کلّکم مسئول عن رعیته) مدیران متوجه مسئولیت الهی خود نسبت به دانش آموزان نمود و آنها را متوجه این امر ساخت که خدمت به روح انسان ها از جسم آنها مهم تر است و حوزه این مسئولیت را به عهده دارد.

ایشان رسالت حوزه را کیفی سازی تبیین نمودو مدیران را متوجه رسالت الهی آنها کرد که باید مطابق با استعداد هر دانش آموز به او مشاوره داده شود و در همین قبال استعدادهای نخبه برای حوزه شناسایی شود.

حتی از ورود کسانی که طالب آمدن به حوزه هستند ولی ممکن است که در آینده نتوانند مفید واقع شوند و حتی ضربه زننده به دین باشند منع به عمل آید.

در پایان از همکاری سالهای گذشته مدیران تشکر به عمل آورد و ضمن اهدا هدایا و اعلام زمان پذیرش و ثبت نام در سطوح مختلف حوزه به مدیران از آن ها در قالب سه رویکرد طلب همکاری شد :

1-    اختصاص دادن زمان به مبلغین حوزه جهت معرفی حوزه و گزارش فعالیت های موجود در آن

2-    همکاری با حوزه جهت بازدید حضوری دانش آموزان از حوزه که قول داده شد سرویس ایاب و ذهاب از طرف خود حوزه باشد.

3-    خود مدیران به عنوان یک مبلغ در جهت شناسایی نخبگان دینی و معرفی آن ها جهت ثبت نام در حوزه فعالیت به عمل آورند.


1201



  1202



       






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۹
borj-news7 سرکار خانم احمدیان

برج نیوز

حضرت زهرا

حوزه علمیه

میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی